בעקבות חשיפת תא הטרור: המוסד הישראלי פועל בבלגיה

    שלמה ריזל No Comments on בעקבות חשיפת תא הטרור: המוסד הישראלי פועל בבלגיה
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שביום שישי האחרון לא התקיימו לימודים בתלמודי התורה בבלגיה, וזאת בעקבות תאי טרור שנחשפו במקום – השבת מאות שוטרים ואנשי כוחות הביטחון בלגיים נפרשו ברחבי המדינה מחשש להתפרצות תאי טרור רדומים.

    עוד דווח על ידי כלי התקשורת המקומית כי גם המוסד הישראלי וה-FBI האמריקני משתתפים במצוד אחר מנהיג חולית תא הטרור שנחשף בסוף השבוע האחרון, שככל הנראה פעל מחוץ לגבולות בלגיה.

    על פי הדיווחים, מנהיג החוליה הוא עבדל חאמיד עבוד המוכר בכינוי 'אבו-עומר'. הוא בלגי ממוצא מרוקאי, בן -27, שנסע בחודשים האחרונים לסוריה על מנת להצטרף לשורות ארגון המדינה האסלאמית – דאע"ש. על פי הערכות של גורמי מודיעין, הוא עזב את סוריה ונמצא כעת ביוון או בטורקיה.

    כמו"כ פורשת בלגיה מאות חיילים בשגרירויות זרות, מוסדות של האיחוד האירופי וכמו כן באתרים יהודים – זאת בעקבות התרעות ממוקדות לפעילות טרור אפשרית.

    כזכור, בערב יום חמישי השבוע חשפה המשטרה המקומית תא טרור במזרח בלגיה, בפעולה שבמהלכה נורו למוות שני ג'יהאדיסטים. ובידי הטרוריסטים נמצאו מדי משטרה, ארבעה רובי קלצ'ניקוב, מספר אקדחים ואף חומרי נפץ. הם תכננו ככל הנראה לחטוף אוטובוס ולקחת את נוסעיו כבני ערובה.



    0 תגובות